Bortskjemt?

Jeg skal snart ut på ferie, har ikke råd til noen sydentur…… har ikke råd til Norges ferie…. men jeg skal ha ferie og det er slettes ikke synd i meg. Jeg har aldri hatt råd til å reise på ferie hvert år, og jeg har en normal jobb med normal inntekt. Ja normal inntekt etter dem jeg sammenligner meg med, ikke normal etter visse politikeres tall. Jeg tror ikke det er det normale å reise til Syden hvert år, da har du god råd. Når ble det “fattesligt” å ligge i telt? Så fremst det ikke regner så syns jeg at teltturer er fantastiske. En fjelltur på noen dager, ligge i telt, fiske i fjell vann….. herlig?

Vi har en fantastisk natur i Norge! Utnytt det! La ferien bli en tur i naturen, trenger ikke å koste så mye og du får en helt fantastisk ro inn i deg. 

Og er du riktig heldig så har du naturen like utfor døra. Ta en sjanse på noe annet…… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg