Det er faktisk ikke enkelt.

MDG-leder Une Bastholm trakk seg som partileder. Tiden strakk ikke til for å være partileder, stortingsrepresentant og mor til barnehage barn.

Jeg forstår henne !!  Nå har jeg aldri vært verken partileder eller stortingsrepresentant , men jeg har jobbet i turnus og til og med prøvd meg i mellomleder jobb med barn i barnehage. Det som er saken er at du da har behov for noen som kan stille opp 110% for deg og jobben din….på hjemmebane. Det trenger absolutt å være noe motvilje fra den andre parten, men de aller fleste har også jobb. Mulig at Une Bastholm er som så veldig mange andre mødre……… sliter med dårlig samvittighet alle di gangene hun ikke kan stille opp. Det er tøft av henne å ta det valget. Hun fortjener absolutt honnør for det. Kanskje det kan få enkelte til å forstå at den kabalen ikke alltid er så lett å få til å gå opp. Det er tøft å være småbarns mor i jobb, og enda tøffere å være i en jobb som krever så mye av deg. Jeg er så frekk at jeg vil påstå at det faktisk er enklere å være småbarnsfar!!

Og så har du selvfølgelig “mammapolitiet”………uansett hva du gjør så blir det aldri helt riktig…for dem!!!!  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg