Det irriterer meg!!!!

Jeg prøver å ikke bry meg for mye om andre menneskers virke. Men en ting som virkelig irriterer meg er Di derre uføre trygdede som jobber dagen lang og hele uken. Dem klager på uføre betalingen, men har stort hus og en eller gjerne to hytter. 

Andre igjen får beskjed om å selge alt av verdi om dem er så frekke å be om hjelp økonomisk…. NAV…….. 

Nå mener ikke jeg at du ikke skal kunne eie noe selv om du er uføre trygdet, men kan du jobbe hele dagen/uken hjemme og svart arbeid………. så bør noen andre få den trygda!!!!!! Og ikke si at du er helt utkjørt når du har jobba litt…… 6-7 timer…. det er jeg også!!!!! Har ikke akkurat energi til topptur etter en dag på jobb.

Det er faktisk normalt å ikke kunne rekke overalt…. Jobbe 100%…og full rulle på fritiden. Men det går ikke å trappe ned på tempoet på fritiden….. neida syte og klage til du får trygd…. så jobber du svart!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg