Dritt dag

I dag tenker jeg det blir en dritt dag. Mitt nederlag kommer i offentlig skue. En ting er å takle dine feil og bommerter privat, men når alle får vite… da er det tungt!

Men det er bare å stå i stormen!

Nå har vi hatt nederlag på nederlag og dårlige beskjeder og opplevelser… i lang, lang tid…. da krever det faktisk litt å stå i det. Og så har du jo selvfølgelig alle som skal fortelle meg hvor dum jeg er som gidder å stå i det!!! Alle disse bedrevitere som alltid vet best….. om andre!!

Jeg tok et valg for noen år siden….. jeg viste jo ikke at det skulle bli så tøft!!!! Men jeg tok valget…. og jeg står for det ennå!!!

Nå trenger vi mange positive tanker så vi kommer oss på beina igjen….. sender du oss noen??

Jeg velger fortsatt å tro på oss og at det snart skjer noe positivt.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg