En “ekte” sjaman…..

Sjamanen Durek sa nei takk for behandling ved corona. Ups.. så søtt!!!!!   Hadde han blitt virkelig syk av coronna så tror jeg nok han hadde  takket ja  til behandling. Men han var ikke engang på sykehus, bare vennene hans som “nevnte” at han burde dra på sykehus. 

Ingen reagerer likt på coronna og absolutt ikke alle blir “dødssyk”. 

Så hvorfor springer sjamanen til VG med historien om at han takket nei……. ventet jo selvfølgelig til han var frisk……. kanskje for at han ikke ble alvorlig syk???   Det er nok bra for “the buisnis” om han ble frisk bare med “åndenes” hjelp. Fritt frem for å loppe noen god troende fan!!!!!!! Og selvfølgelig så trakk han frem rasist kortet også. Jeg tror faktisk ikke at flesparten av det norske folk har noe i mot fargen på huden hans!!!!! Nei det er nok heller sjaman greia og “rare” uttalelser  som blir et problem. 

Jeg tror faktisk på at noen mennesker har spesielle evner…… men jeg tror desverre ikke på sjamanen Durek, kanskje fordi hans desperate uttalelser og den stadige bruken av rasist kortet. Jeg tror på engler…. men er skeptisk til prinsessen. Det er mulig at jeg har feil og dem har rett…….. men deres jakt for å gjøre dette til et “levebrød” gjør ikke min tro på dem sterkere. 

Får bare håpe at ingen alvorlig syke bruker alle sine sparepenger for at sjamanen skal helbrede dem. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg