Ferie… Myass!!!

Hvor skal du på ferie?  Skal du ingenting?  Jamen…… du må jo det… MÅ JEG DET ????     Minner for mye om ungdomsskole dette! Eneste som mangler er å få en stil oppgave….. Ferien!!!!! 

Jeg har ikke råd til å dra på ferie, så enkelt!!!   Det er ikke bare uføretrygdede som har dårlig råd (well, dem som jeg kjenner som er på uføretrygd har tilsynelatende ganske god råd) Men nok om det….. jeg har ikke råd og jeg blir en smule irritert når jeg må forklare meg for venner og kolegaer.   oppatt…og oppatt.. . Jeg trodde ganske enkelt at jeg skulle eksistere resten av året også. Og dessuten….. det er ikke synd på meg!!!!!  Jeg har ferie fra jobb? jeg kan sove lenge, jeg kan ta meg en fjelltur. Jeg kan gjøre ganske mye……… Jeg har ferie, men jeg skal ikke reise på ferie. Det må da  være flere i Norge som ikke reiser på ferie.? Til neste sommer er det kanskje mulig å reise på ferie, men ikke i år, ikke nå. 

Neida jeg missunner ikke dere som reiser på ferie, reis, kos dere……. men la meg avgjøre hva jeg har økonomi til! 

Opp dit er det en mulighet for at jeg skal?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg