Follow my dreams??

Ahaas….. endelig begynner det å føles  som vår for meg også!  Vet ikke helt hvorfor, men denne vinteren har liksom sittet helt i ryggmargen….. lenge…. Det er kanskje “coronna” situasjonen jeg sliter med ennå???  Man har jo blitt folkstygg i denne tiden!!! Nå er ikke jeg verdens mest sosiale person…… men jeg liker mennesker og jeg liker å omgås dem…. på mine vilkår!!!! Nå merker jeg at jeg tenker…… “er det virkelig nødvendig”…… Nåja… det kommer seg vel. 

Når jeg ikke gidder å være sosial, så skulle man tro at jeg kunne være litt husmor aktig… men nei! Har ikke ork!!! Vinduene skulle vært vasket…… kunne vært greit å se solen!!!  Skulle ha ryddet bort vinter klær og slikt…. men nei… jeg gidder rett og slett ikke.! 

 

 

 

Skulle egentlig ha giddet å ta en tur ut i naturen, det pleier alltid å få meg på riktig spor igjen. Bortsett fra det å bli husmor aktig, vaske gulv og vinduer er liksom ikke min ting.. 

Noop…. jeg går ut!!!!! 

Så får vi se hvor skjebnen fører meg!! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg