Fredda`n

Fredag i dag så da burde jeg vel være på tur til hytta. Er det ikke det som er typisk Norsk?
Nå har ikke jeg hytte …og dessuten så er jeg omentrent “tygd og ut spyttet” når det endelig blir fredag. Har ikke akkurat en rolig kontor jobb! Selv om jeg innimellom har det også. I tillegg så rulla det inn sykemelding, så det blir jobb i helgen også. Nei det kjennes at alderen har kommet til sånn ca “midt i livet”

Kan bli spennende å se om jeg greier å holde tempoet til jeg blir pensjonist……..når nå det  blir!  Det jobbes vel for å øke pensjons alderen. Nå er jeg ganske så heldig ….så langt!!!   har ingen skavanker eller sykdommer …….men dagen i morgen vet man ikke…..heldigvis!!!

 

Jepp…det meste er mulig sier dem, men jeg kjenner at resten av dagen i dag blir på sofaen. Skulle jo selvfølgelig tatt en liten tur ut i naturen men i dag sier kroppen NEI.

Vi får se i morgen…….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg