Green card…..

Ingen skal få meg til å tro at det handler om “kjærlighet” disse “postordrebrudene/brudgommen!! Og gjerne 10 – 15 års alders forskjell… joda jeg tror nok at noen av dem faktisk kan få et forhold som overlever og kanskje til og med blir bra,men det krever  ærlighet. Og det det ofte er lite av…… på begge parter…… er ærlighet. 

Jeg kjenner ingen damer som har hentet seg en postordre brudgom. Men jeg kjenner noen menn som har hentet seg en brud, og felles for dem alle…. som jeg kjenner til….. er løgnene… eller mangel på sannhet fra alle parter!!!!!   Og om en av partene er “forelsket” så går det ofte galt! Jeg forstår faktisk den parten som ønsker seg et bedre liv….. vi alle vil vel ha det. Men hvorfor ikke bare være ærlig om det, det finnes dem som sier ja takk til det også. Og et forhold bygd på ærlighet kan fortsette til kjærlighet?? men la oss være ærlig om noe annet også……. det finnes ett tonn av “syke gamle gubber” som ønsker seg ei trofe brud. Jeg har ikke noe til overs for dem!!! 

Men at lekre unge kvinner(eller menn) blir så fantastisk forelsket i en langt eldre mann(eller kvinne) at dem forlater hele livet, venner, familie og alt for kun kjærligheten…… nope…. det tror jeg ikke!! Der er et ønske om et bedre liv… og noen ganger så er “partneren” bare et middel for å få det. 

Jada….. jeg er vel kanskje dømmende!!!!! Det er bare det at jeg tror at med ærlighet…. Så blir alt litt bedre….. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg