Har ikke problemer med jul, påske og…..

Unge venstre vil fjerne “helligdager/feriedager” som vi har i forbindelse med religiøse hendelser. Og mener det er fornuftig fordi kirke og stat har skilt lag……. for sånn ca 10 år siden!! 

Er ikke Norge et kristent land??? hmm… ja jeg bare spørr… 

Men ikke for det, jeg kan godt gå med på at alle “helligdagene” forsvinner. MEN….. jeg mener at da bør dem forsvinne!!!!!!  Ikke som ett tillegg til Di 25/30 feriedagene vi har!!!!  Har du ikke ett forhold til jul, påske eller pinse… da har du ikke behov for di fridagene…. så da må det jo bare kuttes!!!!! Så får du søke permisjon om du føler for å feire jul, påske eller pinse…… eller ganske enkelt føler for å følge en tradisjon.!!!!! 

Jeg er ikke enig med unge venstre! Jeg mener det kan være verd å ta vare på tradisjonene vi har. 

Men jeg har ingen problemer med å jobbe både jul, påske og pinse….. det har jeg allerede gjort mange ganger?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg