Innafor normalen

Har du jobb? 

Jeg har!!! Og jeg elsker jobben min, selv om den er underbetalt, fysisk tøff, og ofte helge jobbing. Helge jobbingen er hele helga…. Ikke bare lørdag! Jeg har alltid hatt jobb med helg og hellidagsjobbing, og det kan være tøft å innse at det er masse ting du ikke får være med på pga jobb…. da helst familieting. Men man lærer stort sett å leve med det!!! Det fysisk tøffe med jobben min merker jeg mer og mer jo eldre jeg blir, tunge løft og gå.. løpe hele dagen… jeg er heldig, har alltid vært sterk…. både fysisk og psykisk. Men alle har en grense!! 

En ting jeg ikke forstår av arbeidslivet er hvorfor kontorjobber alltid er bedre betalt enn fysisk tunge jobber…..??? hvorfor???  Det er jo ikke slik at det automatisk følger mere ansvar med kontorjobber. Og joda… jeg kunne nok godt funnet meg en kontorjobber og fått bedre betalt, men enn så lenge så ønsker jeg å være i en jobb jeg trives i:-)       Så får man prøve å kjempe for bedre lønn….. i allfall kjempe for en lønn man kan leve av!!!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg