krise meg her og krise meg der…….

Mandag igjen og ei helt ny uke. Jeg liker mandager…men det er meg..litt rar! Jeg liker også litt kjedsomhet. Men selvfølgelig, alt med måte…… blir det for lang tid med kjedsomhet, så liker jeg det ikke lengre.

Ellers så er det ikke så mye nytt denne mandagen. Fremdeles strømkrise, fastlege krise, skatte krise for stortinget og krigen mellom Ukraina og Russland er ennå et faktum.

Men bortsett fra alle krisene så går nå min mandag slik som flest mandager pleier å gå, men jeg er glad at jeg ikke føler alle disse krisene på kroppen.

Eldon Musk er forresten i Norge, i Stavanger på energi messe. Han tok nok privatflyet sitt……miljø hensyn vet du……ellers så gjorde han som Erna….han ba nordmenn lage flere barn…så ikke menneskeheten dør ut!! Nå har jo Musk gjort sitt for befolkningen, tror han har ni barn….produktiv mann!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg