Mamma politi

Er det ikke på tide disse frivillige i mamma politiet tar ferie? Ferie i laaaang, laaaang tid! Jeg fatter ikke hva det er som får noen til å tro dem alltid vet best. “Du må gjøre som jeg  mener er rett, ellers er du ganske uglesett” 

Nå er det en stund siden jeg hadde små barn, men mamma politiet var da…… og dem synes å holde stand ennå. 

Mamma politiet kommer ofte på banen før barnet kommer….. din graviditet   bør være slik dem mener….. og det nye nå  er at du bør jaggu være happy hele tiden og sprek, gjerne 2-3toppturer like før barnet kommer. 

Det som har slått meg den senere tid er hvor lik mammapolitiet og anti vaksine politiet er. Mamma politiet har jo selvfølgelig mange meninger om vaksine for barna, mens anti vaksine politiet trådde barskt frem sammen med corona. Det er og var absolutt ikke måte på hvor dum du var om du valgte vaksine. Mamma politiet har sitt begrenset nedslagsfelt…… Nybakte mødre har størst risiko for å bli utsatt. Anti vaksine politiet satset bredt og stort….. og var du riktig uheldig så kom angrepet fra mange kanter….. naboer, arbeidskollegaer, venner og massivt fra nett troll. Og dem er jaggu ikke ferdige ennå……. 

Jeg foretrekker å få opplysningene fra sikker kilde (ikke fra ett nett troll som mener så veldig mye… ei heller fra en “god” kollega) Når jeg har alle tilgjengelige opplysninger…… så vurderer jeg hva jeg skal gjøre……. Jeg vurderer det IKKE DU!!! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg