mer strøm støtte…..eller ikke…

Hyttefolket gir seg ikke, nå går dem til retten for strømstøtte.
Joda jeg forstår at folk har hytter og jeg forstår at de ønsker å bruke hytta, men det er ikke en menneskerett!! Og det er slettes ikke en menneskerett å få strøm støtte både for bolig og hytte. Har du ikke råd til å bruke strøm på hytta…så la være å bruke strøm på hytta!!!!

Jeg synes ikke synd på dem som lyser opp hytta som et juletre !!!!  Hvorfor er strømmen så dyr?? Jo vi bruker for mye strøm…mer enn det produseres….så kan vi gjerne skylde på kabler både hit og dit ….

Rike folk bruker masse strøm…lys overalt, varmekabler, Jacuzzi …men de har jo råd til det , det er ikke dem som må spare på maten for å få råd til å betale strømmen……men det er dem som bruker for mye!!!! Og jaggu står dem ikke fremst i køen for strømstøtte, og ja “vil ha” til hytta også!!!!

Det er jo som vanlig ikke dem som bidrar mest til økte strømpriser som rammes hardes…….

Så NEI til strøm støtte på hytta.

Det går å overleve ei helg….til og med ei lang helg uten å dusje…..”kattevask” og det går å ikke slå på flom lyset ute på hytta, trenger ikke varmekablene på..ennå…på hytta….

2 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg i at strømstøtte til fritidsboliger er helt klart feil bruk av fellesskapets midler.
      Og ja, jeg har selv hytte. Riktignok uten strøm. Det går helt greit.

    2. Begrepet “hytte” er ikke hva det var. Som håndverker har jeg vært både her og der og sett mye rart. Etter min mening bør hele definisjonen av “fritidsbolig” skrives om, slik at realismen fremkommer, for vi snakker egentlig om en sekundær bolig som står tom mye av tiden og derfor bør beskattes mye hardere. Ikke bare bør de IKKE få strømstøtte til mer enn en bolig, de bør skattlegges mange hundre prosent mye hardere for den provoserende overflodsstilen de kjører i en verden full av fattigdom og lidelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg