mere miljø….

Nye dager å planlegge. Vi har en uvane med å kjøpe alt for mye pålegg, der har vi en jobb å gjøre. Jeg tenker at jeg planlegger for 4 dager nå, så får jeg helgen med. Det har en positiv bakdel denne planleggingen av måltidene, jeg sparer litt penger på matbudsjettet. 

Men det er jo bare halve arbeidet å planlegge…… og jeg er ganske flink til det!!!! Å følge opp og gjøre dette i måneder og år fremmover…… det blir problemet! Men la oss ikke ta sorgene på forskudd. Det er synd at renovasjon ikke blir billigere når man får mindre søppel, det hadde vært litt av en gulrot. 

Det er kanskje derfor så mange bare gjør det strengt pålagte i miljø hensyn!!?  Det har ingen gevinst for deg, annet enn at kloden kanskje består hundre år til. Jeg består jo ikke i hundre år til så hvorfor bry seg…. sånn egentlig…?  Og så er det det at når dem begynner å prate om miljø…… så bare vet du at nå er det noe som blir dyrere…. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg