Mitt ønske

Skulle vært på fjellet…. det er jo påske. Gidder ikke å være i den normale gruppen, jeg blir hjemme og ser en masse serier på tv?

Da får brun farge bare være brunfarge. 

Har jobbet så mye det siste året, at det å være alene med TVen er det som frister aller mest. Kjenner ikke for å klistre på meg et smil og delta i masse påske moro. 

Det er ingenting galt med påske moro eller familiesamling, jeg føler bare ikke for det denne gang…….. Og jeg velger å være “ unormal”. Eller er jeg egentlig det?  Har en følelse av at det er langt flere enn man tror som har hjemme påske, enten Frivelig eller p. g. a  økonomi, familie eller ensomhet. 

Hvordan tilbringer du påsken? Og er det slik du ønsker å gjøre det eller ble det bare slik? 

Jeg vil ikke rakke ned på den gevinsten det er å tilbringe tid ute på tur, det er en vinn vinn situasjon. Men igjen….. jeg føler ikke for det. 

Turer i frisk luft, lang eller kort det er gull for helsen…… det kan jeg slrive under på!!! 

 

Ha en bra påske ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg