Ny uke..

God morgen! Mandag morgen i en helt ny uke.

Livet tusler videre og vi klamrer oss fast.  Putin skremmer med atomvåpen, og ja vi burde nok bli skremt!  Det går også rykter om at Putin blir å stenge grensene…. det er kanskje for mange av hans kanonføde som har stukket av.

Samtidig så går det også rykter om at Putin har tatt ferie…… jeg lurer på om det er helt sant? Du tar nok ikke ferie når du er midt oppi en krig…… han tenker nok ut noe ny fanskap!! Det neste blir vel at Russland og USA braker sammen i en atomkrig.

Det er veldig vanskelig å tenke positivt i disse tider……krig, strøm, lån, jobb…….Kanskje vi har hatt det for godt??

Det som irriterer meg aller mest er at det egentlig er folk med masse penger som er skyld i alt dette. Men dem som får svi…..ja det er som alltid!! ,dem som har minst.

Her hjemme så vil det ikke forbause meg om hytteeiere fikk viljen sin og får strøm støtte…..også dem med 2,3..4 hytter.

Men om ikke hytte er luksus så vil jeg her og nå kreve “støtte” for å kjøpe meg hytte. Det ville være medisin for min psykiske helse.

På en del “offentlige” instanser så virker det faktisk som om  en enkel bolig er luksus!!!!!!

Nei …penger og rikdom er det dem satser på………….jeg fatter ikke at dem ikke forstår at det er det som har fått verden dit den er i dag.

Hva tror du det er Putin vil ha??

Hva ville stortings representantene ha??

Hva vi dem som kommer i makt posisjon ha?  Selvfølgelig makt…….men ikke makt for landet og folket …….makt for MEG!!!!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg