Penger kan løse mye…..

Passproblemer……. eller…… alvorlig syk…. har du penger så kan det stort sett løses….. 

Ikke missforstå jeg er ikke misunnelig på pengene dine! Jeg er bare lei av at det skal være så dyrt å være fattig!!!! Klarer man ikke å betale regningene sine i tide=da blir det dyrere….. så da er det en annen regning så må vente….. og bli dyrere….. en evig runddans! Og igjen… ikke missforstå……. jeg ønsker og skal betale regningene mine…… skulle bare ønske at det ikke hele tiden ble vanskeligere og vanskeligere…. 

Jeg har valgt bort både lege timer og tannlege timer for å betale regninger….. unødvendige regninger????   jeg syns ikke det… regninger for tak over hodet, litt mat på bordet. Jeg har en ting jeg jeg betaler for som du kanskje syns er unødvendig……. Jeg har en gammel bil!!  Jeg prøver å ha den så lenge jeg kan… dvs… til den må på verksted…. Denne gamle bilen gjør det mulig for meg å beholde jobb nr. 2. Jobb nr. 2 er alltid helg eller helligdager…. så ganske ok betaling….. men jeg må ha bil for å komme meg….. litt for mange mil for å gå… buss?… nei…. Ikke helg og helligdager…. Så jeg er i følge nav…. litt råflott der…. men helgejobben min betaler for bilen og litt til… jojo.. kutte ut bilen så har jeg i følge nav mere å betale på gjeld…… men.. da har jeg ikke helgejobben!!!!!  Og det er ikke bare, bare å få deltidsjobb nærmere!!!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg