Ressurssvake hjem????

Hva er et ressurssvake hjem????? Er det kun pengene som styrer dette???? Jeg vokste opp i et hjem uten masse penger, men jeg vil alikevel si det var et ressurs sterkt hjem. 

Mine barn vokser opp i et hjem uten masse penger, dem kan ikke få alt dem vil ha. Men jeg vil alikevel ikke kalle det ressurssvakt!! 

Dem vil egentlig ikke merke noen kjempeforskjeller før dem evnt. begynner på høyere utdannelse. Selvfølgelig ser dem at det er forskjell på folk….. det vil det alltid være!!! Men den kjempe forskjellen kommer når dem må vurdere utdannelse mot jobb…… det er en stor løgn at alle i Norge kan ta den utdannelsen dem vil…… ikke uten foreldre som har penger til å støtte dem.

Men jeg mener fremdeles at et hjem kan ha masse ressurser selv om det er dårlig med penger!!! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg