Ting…

Lørdag og helg. Frihelg! 

Jeg er ikke en person som må ha alt planlagt, og det må ikke skje noe hele tiden. Jeg synes det er slitsom når alt er planlagt til minste detalj. Men av og til så ønsker jeg at jeg var mere av en planlegger……. planlegge og gjennomføre. Nåja man er skruet sammen som man er, og ikke alt går å forandre på.  Denne helgen har jeg faktisk planlagt at det må ryddes litt her i huset, men om det blir gjennomført….. Tja… vi får se!  Jeg hater å rydde….. spesielt om det betyr at jeg må kaste ting… det er vanskelig! Jeg tror jo alltid at jeg kan bruke/får bruk for alle ting. 

Men jeg har denne vinteren ryddet bra i klærne mine…. og ikke kjøpt nytt!!  Der også, så jeg at jeg har spart på masse dritt.. Jeg bruker ikke mye klær så hvorfor skal jeg da ha allverden? 

Men det tok meg lang tid å tenke over hva jeg egentlig har bruk for!  Nå har jeg hverdagsklær… som blir brukt!!!! og så har jeg bunaden som festantrekk… men der må jeg invistere i noe nytt og annet også, for jeg har vokset fra bunaden. Så har jeg sånn litt “pent tøy” om jeg har lyst å dra på byen ei helg. Selvsakt så har jeg vinter klær og sommer klær…. men jeg hopper lett over høst og vår. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg