Usikre manne barn!

Emad Nyab er kåret som Norges svar på Andrew tate…. ingenting å være stolt av… etter mitt syn.
Jeg ser på dem begge to som noen usikre “mannebarn” som prøver å bekrefte styrke ved å trykke noen andre ned. Desperate etter makt!!!
Som Emad Nyab sier…. kvinner må være vakre for å date menn….?????? ok…. det som er vakkert på en kvinner er ikke det som en annen mann synes er vakkert.
Som kvinne så ville jeg egentlig si at en mann bør te seg som en mann for å date kvinner…… men det er mitt syn… som en voksen person så respekterer jeg at du har et annet syn.
“min kvinne får ikke gå på nattklubb uten meg” sier Emad… Ok… går Emad på nattklubb uten sin kvinne??
Om det er en ting som dem begge har blitt enige om, og begge gjør så respekterer jeg det. Om mannen setter ett sett regel for dama og ett for seg selv, nei da respekterer jeg det ikke.!
For meg er det da bare disse”mannebarna”som er desperate for makt og oppmerksomhet. Og jeg synes faktisk synd i dem..
Det er litt påfallende at disse usikre “mannebarn” alltid går etter såkalte “svake” grupper i ett sammfunn… kvinner, barn, homofile, fattige, minoriteter…
Hva med å prøve styrken på sammfunn toppene??? Eller blir det for vanskelig??
Heldigvis så har kvinner i Norge (i utgangspunktet) samme rettigheter som menn…. og loven krever foreløbig ikke at alle skal være like vakre, slanke, like gamle eller “dum” i hodet.
Jeg har ingenting i mot at menn er menn.. det er bare det at jeg og Emad Nyab ikke har samme mening om hva en Mann er!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg