Vår i luften

Nå kjenner jeg virkelig at det er vår i luften.
Har du stått på trappen virkelig tidlig på morgenen og luktet vår?
Den friske luften med ett lite hint av gammelt løv som kommer frem fra sneen. Høre fuglene juble….. og en og annen illsint måse….. deilig😀
Snart er det mulig å begynne tur livet igjen😁
Joda… jeg vet at det går an å dra på tur vinterstid også, men jeg er ikke så glad i sne….. og med alderen så blir jeg mindre og mindre glad i den.
Men for øyeblikket så nyterjeg bare våren og bryr meg ikke om “problemer”
Ha en flott vårdag du også…. Nyt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg