Yahoooo!

Tirsdag i dag og plutselig sommer igjen, solen skinner alt er hærlig….men jeg kjenner det lille “høst draget” i luften. Nå er det egentlig bare å håpe at det tørker litt opp på plenen så det går å klippe gresset. Egentlig så skulle jeg ha tørket støv i dag…det som jeg ikke gidda før helga, men jeg gidder rett og slett ikke i dag. Jeg er nok ikke på topp 10 når det kommer til husmor aktivitet!!!!!!  Men det er håp for å kunne klippe plenen i morgen, om været holder seg på min side.

Jeg var heldig som ikke ble født på 1800 tallet eller tidlig 1900 tallet……hadde kommet til å blitt sprø av klesvask og husvask. Å være på kjøkkenet det digger jeg nooo problemas….vil faktisk påstå at jeg er en flink kokk, og en grei baker. Er vel også litt flinkere ute i hagen enn med støv tørring

Men der ble det plutselig kvelden, og jeg har verken tørket støv eller klippet plen……….ja…ja..ny dag i morgen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg